Ga naar de hoofdinhoud Ga naar de zoekopdracht Ga naar de hoofdnavigatie

Kan ik een product dat ik besteld heb in de webshop retour sturen?

Natuurlijk kun je een product dat je online besteld hebt naar ons retour sturen. Als je niet tevreden bent, zijn wij dat ook niet en willen wij dat zo snel mogelijk voor je gaan oplossen.


Retour sturen kan op twee manieren:
1. Terugbrengen bij een van onze winkels. Klik hier voor een overzicht van een winkel bij jouw in de buurt. 
2. Retour sturen via een PostNL Afhaalpunt. Je kan het retourlabel aanvragen via ons retourenportaal. (QR-code retourformulier of via de website naar de pagina 'retouren') De retourlabel kan je zelf uitprinten en op het pakket plakken of je scant de aanvraag dmv een QR code bij het Postnl punt, zodat zij hem ter plekke voor je uitprinten. Ook deze manier van retouren is kosteloos. LET OP: Bij retouren via Postnl wordt er altijd €4,50 aan handelingskosten ingehouden per bestelling.

RETOURLABEL AANVRAGEN BEKIJK WINKELS