Ga naar de hoofdinhoud Ga naar de zoekopdracht Ga naar de hoofdnavigatie

Retourneren

Meld jouw retour gemakkelijk en snel aan via onderstaande button:


Natuurlijk hopen we dat je blij bent met je aankoop bij Twin Sport. Mocht er toch iets niet helemaal naar je zin zijn of past iets niet goed? Dan heb je 28 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. In Nederland kun je de artikelen terugsturen per post of je kunt ze afleveren in een van onze winkels. Vanuit België zijn de verzendkosten voor de klant zelf.

Handelingskosten

Bij terugbetaling van de order houden wij €4,50 in op de terugbetaling per order. Dit doen wij om de handelingskosten te compenseren. 

Instructies

1. Vraag een gratis retourlabel aan via bovenstaande button (let op voor België worden hier kosten voorgerekend). Je kunt kiezen voor een barcode die gescand kan worden bij het PostNL punt vanuit de mail of een label die je zelf uit kan printen en op de verpakking kunt plakken. Dit label ontvang je via een e-mail, maar kan je na het aanmaken ook meteen opslaan
2. Lever het pakket in bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt met de uitgeprinte retourlabel of de barcode. De retourlabel kan je aanvragen via bovenstaande button.
3. Bewaar het verzendbewijs met track & trace code tot je bevestiging hebt dat je retour verwerkt is.
4.  Wij verwerken onze retouren binnen 3 tot 5 werkdagen na ontvangst. Je ontvangst een bevestiging van ons per mail, zodra je retour verwerkt is. 
5. Het betaalde bedrag staat binnen 1 tot 2 werkdagen na bericht van de verwerking terug op jouw rekening. Heb je gekozen om achteraf te betalen met KLARNA? Dan passen wij de factuur aan of annuleren/crediteren wij de factuur.  
Let op: Je kan een label slechts 1x gebruiken, dus als je artikelen gescheiden van elkaar gaat retourneren, moet je meerdere labels aanvragen. 

Voor het retourneren van artikelen gelden de volgende voorwaarden:

- Retourneren moet binnen 28 dagen na ontvangst van je bestelling.
- De artikelen moeten onbeschadigd en in de originele verpakking geretourneerd worden. Gebruik de schoenendoos niet als buitenste verzenddoos! Uiteraard mag je kleding of schoenen wel thuis passen, maar zorg ervoor dat je geen labels e.d. verwijdert.
- Mocht een besteld artikel kapot gaan en valt dit onder de garantie, dan geldt de termijn van 28 dagen voor retourneren natuurlijk niet.
- Gepersonaliseerde artikelen (bijvoorbeeld met je naam erop geprint) mogen helaas niet geretourneerd worden.
- Nadat wij een artikel retour hebben ontvangen, betalen we binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug. Tijdens actieperiodes kan de verwerkingstijd van retouren in verband met de drukte iets langer zijn.
- Wanneer je een volledige bestelling retourneert (dus alle artikelen in je pakket), ontvang je ook de verzendkosten van de heenzending terug (dit geldt alleen binnen Nederland).

Manieren voor het retourneren binnen Nederland:

- In de winkel: je kunt je artikelen altijd gratis terugbrengen naar een Twin Sport vestiging en krijgt dan daar je geld terug. Een overzicht van alle Twin Sport winkels, vind je hier.

Retourneren vanuit België:

Retourneren vanuit België is voor eigen rekening. Tijdens het aanvragen van het retourlabel via bovenstaande button wordt een betaallink gedeeld om deze kosten á €6.95 te voldoen. De instructies voor het versturen zijn hetzelfde als voor retourneren binnen Nederland en vind je hierboven terug.

- Per post: klanten in België kunnen een bestelling per post retour zenden naar het volgende adres in Nederland:
Twin Sport, Kuipersweg 37, 3449 JA Woerden
Gemaakte kosten zijn in dit geval voor de klant zelf.

Een artikel omruilen:

Wil je een artikel omruilen, omdat je het bijvoorbeeld in een andere maat wilt hebben? Dan kun je het artikel terugsturen op de manier zoals hierboven omschreven en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen. Mochten er extra kosten gemaakt worden bij het plaatsen van een nieuwe bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice voor een oplossing.

Contact:

Heb je nog vragen na het lezen van deze informatie? We helpen je graag! Dus neem gerust contact op met onze klantenservice:
Telefoon: 0348-483022 (bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur)
Mail: [email protected] (we reageren op werkdagen binnen 24 uur)
Chat: op werkdagen zijn we tussen 9:00 en 17:00 uur bereikbaar via de live-chat, rechts onderin je beeldscherm (wij reageren zo snel mogelijk)
Social media: Facebook, Twitter en Instagram (we reageren op werkdagen binnen 24 uur)